Vælg en side

The Scotchsmans Club indkalder til ordinær Generalforsamling fredag d. 20/1 2017 kl. 18.00 på Vester Alle 37 8900 Randers.

Bemærk venligst:

Generalforsamlingen er foreningens øverste beslutningsmyndighed. Afstemninger foretages ved håndsoprækning eller ved skriftlig afstemning, dersom 1 deltager anmoder om det. Der kan ikke stemmes ved fuldmagt. Generalforsamlingen er beslutningsdygtig, uanset de fremmødtes antal.

Forslag der ønskes behandlet på generalforsamlingen skal være formanden eller sekretæren i hænde senest 14 dage før generalforsamlingen. Ændringer i de på generalforsamling forlagte love, kan kun vedtages når mindst to tredjedele af de tilstedeværende stemmeberettigede medlemmer har stemt for vedtagelsen.

Følgende dagorden for Generalforsamlingen d. 20/1 2017:

• Valg af dirigent.
  • Valg af referent.
  • Formandens beretning.
  • Kassernes aflæggelse af regnskab og budget.
  • Fastsættelse af kontingent.
  • Behandling af indkomne forslag
  • Fremtidige perspektiver.
  • Valg af bestyrelse samt suppleant. Bestyrelsens medlemmer er ikke på valg i år. Bestyrelsens medlemmer vælges for 2 år ad gangen. Bemærk dog, der er en bestyrelsespost ledig. Besættes den, når bestyrelsens antal 5  medlemmer som forskrevet i vedtægterne.
  • Valg af sekretær.
  • Etv.